Kalas dag

Åh vilken bra dag vi fick till det! Dagen började väl inte bra egentligen men i det stora hela var det GREAT!
Morgonen började med lätt panik, stress, frågor som i vad i helvete håller jag på med?! och hur ska jag hinna det?! Men i slutändan gick det faktiskt jätte bra och vi hade det roligt och mysigt! 

Jag har adrig gjort tårtbotten, egna fyllningar och arbetat med sockerpasta förut men ville verkligen göra det till idag.
Bilderna på mitt resultat kommer här..

Gjorde två tårtor. En med dumlefluff och hallonmousse (den med nyckelpigan) och den andra hade maraboufluff med vaniljkräm. Mumma men bara lite grann för sen är man svullen som en boll och ordet tårta får en nästan att vilja kräkas.. To much sugar!

 
Caitlyn min fina prinsessa! How I love you my sweet angel! Hon ser sååå lugnt ut, harmoniskt, änglalik and so on men HERREGUD vad hon har temperament och en vilja som heter duga.. Watch up kids, this girlzilla will destroy you if she wants to.. HAHA! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0