Tiden räcker inte till

Nej tiden den räcker inte till längre känner jag. Mina dagar består av att vara mamma, gå ut och gå, träna, ta hand om hem, laga mat och sen är det kväll och dags att sova.. ;-/
Det är inte lätt att få ihop det för tillfället. Hemma är det mycket rensning och städning som pågår nu eftersom det kommer mäklare och vi vill starta försäljningen snarast möjligt.


Det kommer vara en loppis här runt vårt område så vi tänkte faktiskt delta och passa på att bli av med MASSOR av saker som vi känner att vi inte har nytta av, som vi inte behöver eller vill ha...
Har aldrig sålt på loppis innan så vi får väl se hur det går.
Brukar vara rätt duktig på att ge bort saker i stället men nu behövs ju varenda slant. Flytten på mer än 30 mil lär ju gå på en hel del pengar.

Har varit vaken sedan kl 6 men känner mig inte alls pigg så nu ska jag få i mig lite kaffe så jag kan vakna till och börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0