Känslan när....

Känslan när man provar ett par icke stretch jeggings som man inte ens fick upp för låren och får på mig dom nu!
Lycka! Har än så länge minskat 18 av 25 graviditetskilon. Har alltså 7 kg till att minska men vill minska 3 kg till utöver det. Runt magen har jag minskat ca 26 cm men för att komma ner till måttet innan graviditet så har jag 14 cm kvar att minska! Här kämpar man på för att nå sitt mål. Blev lite över 11000 steg idag och ska göra lite situps och armhävningar. :-)

Imorgon blir det gymmet för en timmes Zumba med Lena! Ska bli skojigt!


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

avsundsjuk jag blir jag vill med kunna flytande spanska :( härligt att lära barnen ett andra språk och sen även ett tredje med engelska.



Mitt favorit resmål är mexico, älskar landet, kulturen maten allt :) vill till new york och andra delstater men helt klart tillbaka till mexico igen :)

2012-05-01 @ 20:00:58
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Emelie - modell och kläddesigner med 3 egna företag

Nu är vinnaren av kjolen uppe! ta en titt om det blev du :)



och blev det inte det så deppa inte ihop för ikväll kör vi igång en ny tävling om en ny kjol! :)

2012-05-03 @ 06:38:45
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0