Jag försvann visst

Ojdå, glömde visst blogga igår men jag var i princip bara hemma 3 timmar igår för jag promenerade 2,5 timmar med en annan mamma jag börjat lära känna. Sen hem för att äta, mata, fixa och snabbt gick tiden för sen skulle Hailey hämtas på förskolan och direkt efter blev det lekparken. Hann vara hemma en timme och sen var det ut igen fast iväg till gymmet. Det blev sammanlagt över 26 000 steg igår med promenad och ett zumbapass inräknat!
Zumban var skit rolig och det ska jag absolut göra om. Zumba har jag alltid kört hemma men nu var det dags för att prova det på gymmet. Inte ett dugg samma koreografi så jag gjorde många många fel haha!

Idag har vi varit ute över 2 timmar i solen på promenad, så nu är jag redan uppe i 16 141 steg och lite mer blir det när jag ska hämta Hailey på förskolan. Sen blir det träning igen men hemma, inget gym för Fredrik känner sig dålig och då är det bra om jag är i närheten.

Jag har nu gått ner 19 kg och på god väg neråt.. sakta men säkert! Jag känner mig motiverad och jag bara älskar att uppnå mina mål. Vägen dit må vara tuff men ack så värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0