Blogg Design

Vill ju inte ha denna design alls, har försökt att designa med photoshop själv tidigare men blir ju aldrig riktigt nöjd och nu med två barn har jag ju absolut inte tiden... Känner inte för att betala för att göra en design heller.. har ju haft en blogg tidigare med en söt och fin design men det var så inte jag på något sätt; jag gillar inte rosa :-P
Här kan ni se den; www.cintyas.blogg.se
Får se vad man skaffar sig för en design! Vill ju gärna engagera mig mer i bloggen och skriva mycket för min del och för de jag "lämnar" här uppe som ändå vill följa oss när vi flyttat!

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

visst är det så, men du pratar inte spanska då? vilket är ditt favoritresmål? :)

2012-05-01 @ 10:42:06
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Vad har du hittat på, på Valborg? Jag var på Betnér Live :)

2012-05-01 @ 10:54:03
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0