Ute är bäst

Vilket underbart väder! Nu är våren här på riktigt och förhoppningsvis för att stanna!
Vi var ute redan kl 10 idag då vårt besök kom hit då. Det blev utelek med barnen och sen gick jag upp till lägenheten för att laga oss alla lunch. Det blev köttfärspiroger och ostpiroger med en vitkålssallad. Till fika blev det några chokladkakor. Vi har som alltid mysigt med Mats, Tina och deras söta Linus! Vi berättade idag för dem att vi ska flytta. Vi hade som sagt inte berättat än för alla och fortfarande är det många som inte vet. Många vill vi säga personligen till och vissa har fått veta per telefon. De flesta vänner vet nu och min familj. Vissa av Fredriks vänner återstår och hans familj. Vi får väl se hur hans ena mamma reagerar. Antagligen inte positivt men efter den tid och realtion vi haft med henne så berör det mig inte särskilt mycket.

Förrutom mys med våra vänner så fick jag en huvudvärksattack så var så pass intensiv att jag slocknade i soffan vilket normalt sett aldrig händer. Jag är inte Den som gärna sover på dagen men ack som jag behövde det.
Så efter de åkte härifrån så tog jag alvedon och sov två timmar medan Caitlyn sov också. Vaknade och med lite huvudvärk kvar men det var inget som vatten och lite mat inte kunde bota.


Det har varit EXTREMT svårt att gå idag på grund av träningsvärk from hell men ska man bli av med träningsvärk så måste man ju träna såklart. Så det blev zumba hemma och sammanlagt 50 situps samt en massa stretchning!

Hailey somnade 20.30 och Caitlyn har nu somnat i Fredriks famn så hon ska nattas i sin säng och sen blir det lite mys framför TVn och kanske titta runt lite på hemnet?!

Imorogn vankas mer besök och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0