Tatueringsugen och träningssugen!

Nu är det snart dags för tatuering nr 2!
Min första är Haileys fotavtryck och hennes namn och födelsedatum.
Nästa ska bli likadan fast med Caitlyns avtryck på andra axeln.. Vill dock ha en tredje tatuering men vet inte exakt vad jag vill ha än.. Men älskar tatueringar och längtar tills jag kan göra nästa :-)
Jag tycker tatueringar ska betyda något. Det ska inte vara en massa konstiga figurer och tecken.
Men alla tycker vi olika och så tycker jag. Älskar min tatuering som goda vänner gav mig i födelsedagspresent och nästa tatuering är faktiskt också en födelsedagspresent! Yeay!


Efter att ha "pausat" träningen i nästan fyra veckor på grund av inflammation i knät, halsfluss och förkylning så känner jag hur det bara kliar i kroppen och jag vill till gymmet NU NU! Jag hade precis kommit igång rätt bra men hann inte träna länge innan allt detta kom i vägen för mig. Målet är att träna 4 gånger i veckan och jag har 9 graviditets kilon kvar.
När jag hade fått Hailey gick jag ner mina 23 graviditetskilon plus 12 extra kilon som jag ville bli av med och allt detta på ett år genom hård träning och bra kost! Måste måste måste göra lika bra ifrån mig nu också Men tiden räcker inte till på samma sätt med Två knattar!
Fula bilder nedan men här syns min viktnedgång i bilder ;-)

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

visst är det fint :D älskar det mer romantiska men endå funktionellt :)



hur kom nu på namnet hailey ? :)

2012-04-23 @ 21:23:26
URL: http://frureinhold.se
Postat av: En chic mammas bekännelser

det kommer ifrån OTH ;) så jädra fint älskar peyton med men det passar inte så bra i sverige :P

2012-04-23 @ 22:01:05
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0