Shopping, fika och mys

Vi hittade ett par snygga skor till Hailey. (dagisskor). Blev färgglada Nike skor som endast kostade 199kr! Super! Hon ska dock få ett par till senare som hon ska ha på fritiden är det tänkt. Vi dukade gott och väntade på min syster hos frisören! Riktigt fin blev hon! Men det är hon alltid. Timmarna gick rätt fort idag kände jag. Vi satt även och pratade om flytten och det gör så ont att tänka på att vara utan min syster och mina tre underbara systersöner och såklart Jonas också! Vi träffas så ofta som det går när barnen inte är sjuka och vi stannar varandra väldigt nära. Min syster är min tvillingsjäl! Tanken på det gör mig så fruktansvärt ledsen.. Men förhoppningsvis flyttar dem också fast senare. Det är vad jag önskar mig i alla fall!

Nej nu vill jag inte tänka på det. Klockan är mycket så nu blir det film för mig och Fredrik!

Bilden på Haileys skor är lite missledande för färgerna ser inte ut så till 100 %


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

bra val :D men visst är det fint :)



allt bra?

2012-04-21 @ 23:09:52
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0