Ont om tid

Har alldeles gör lite tid att blogga idag. Natten var jobbig eftersom Caitlyn var så himla täppt och ledsen. Efter dagislämning promenerade vi över en timme och efter det har det varit konstant kaos eftersom hon INTE kunde somna och aptiten inte varit på topp. Badade henne och det fick henne att lugna sig och hon somnade till slut efter kl 13. Så jag fick precis i mig lunch. Måste dessutom väcka henne snart eftersom vi hämtar Hailey klockan tre.. Får idag besök av Lina som ska umgås här hemma med oss men sen när Fredrik kommer hem så åker hon och jag vidare till stan för att äta mat.

Dessutom vet hon inte än att vi ska flytta så det vill jag berätta idag, personligen.

Nu måste jag sätta fart. Igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0