God morgon

Uppe med tuppen redan kl 06.15 då Caitlyn låg och jollrade så fint i sin säng och pigg som tusan. Bad dock Fredrik går upp då jag är rätt dålig just nu. Snäll som han är gick han upp och matade henne och vid sju hörde jag en mycket glad Hailey springa runt så då var det bara att pallra sig upp. Det är underbart skönt de dagar då töserna sover hela nätterna. Vilket faktiskt är väldigt ofta egentligen men det finns fortfarande dagar då Caitlyn kan vakna mitt i natten. Jag får de gånger påminna mig själv om att hon inte ens är 4 månader och att det är okej även fast jag i det ögonblicket känner mig som en vandrande zombie.
Idag bjuder dagen på BVC besök. Det var ca 3 veckor sedan sist så det ska bli spännande att se hur min lilla tjockis växer. Hon har varit förkyld och haft en jobbig hosta i 3,5 veckor nu så jag vet faktiskt inte hur mycket hon kan ha gått upp men hoppas på en hel del :-P
Hailey får följa med oss på detta då hon är hemma hela veckan från förskolan eftersom hon går på pencillin kur och på förskolan kan dem inte ansvara för medicinering. Men sista kurdagen är på fredag. Får se hur hon reagerar på en tidig morgon på måndag och att hon lämnas av i förskolan eftersom hon varit ledig sedan 4 april (vi var i småland i tio dagar).
Nu ska jag mysa med min stora flicka medan min lilla flicka sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0