Fullmåne?!

Är det fullmåne eller? Båda barnen totalt vägrade somna! Fick alltså inte tid till middag men tänker inte lägga mig med tom mage så det blev 2 knäckemackor med kalkonpålägg och ett äpple. Tycker inte om att äta alltför sent men de dagar jag tränar ser jag till att inte äta för dåligt. Dock somnade inte flickorna förrän runt nio ikväll.. Båda betedde sig konstigt men till slut gick det..!

Idag hann vi med en del. Efter att jag hämtade Hailey på förskolan lekte vi i lekparken i 2 timmar. Det var varmt och skönt ute! Fick nästan tvinga en skrikandes och trotsig Hailey för hon ville fortsätta leka. Men jag behövde laga mat och fixa mig och mata Caitlyn så då fick jag ta en fajt med henne.

Dagen har varit lång och imorgon har vi en del planer, faktiskt större delen av veckan ;-) skojigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0