Fantastiskt!

Haft en så underbar dag och humöret är på topp! Jag har promenerat 17596 steg och även varit i lekparken med barnen i två timmar. Caitlyn blev uppspelt och glad av att se alla barnen leka :-) Hailey höll sig mycket till en liten vattenpöl mestadels av tiden!

Vi har även handlat och nu hunnit busa lite hemma. Mannen inväntas med varor till middagen! Hemmagjorda hamburgare med pommes! Mums!

Lite senare blir det ett zumbapss men hemma. Orkar inte ta mig till gymmet idag, det är 35 minuter kommunalt dit! Men imorgon blir det definitivt gymmet på förmiddagen! :-)

Nu ska jag fortsätta mysa med mina små!


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

tycker du är duktig, vi skall på haileys kusins dansuppvisning imorgon och sen leverera lite lådor till våran nya hem :) längtar till den 16 maj då vi flyttar in :)



själva?

2012-04-27 @ 20:39:01
URL: http://frureinhold.se
Postat av: En chic mammas bekännelser

okej vad härligt :D vart va det ni bodde? :)

2012-04-27 @ 22:14:42
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0