Familjeinformation och bilder!

Jag som skriver bloggen heter Cintya. Född i El Salvador men kom till Sverige när jag var nästan 5 år.
Även fast jag bott på många ställen i Sverige så är jag Smålänning, det är där jag bodde längst tid och senast.
Flyttade till Stockholm år 2004 samtidigt som jag träffade kärleken. Fredrik som är min man är 33 år och jag 28, blir 29 i år. Fredrik är bästa vän (sedan väldigt många år) till min systers fästman. Det var genom dem som vi träffades. Vi förlovade oss år 2007 och gifte oss 10 juli 2008 på Fredriks mammas landställe.
Samma år blev vi gravida första gången men den bebisen klarade sig inte så länge och vi var tvugna att "ta bort" bebisen. 3 månader senare blev vi gravida igen och i augusti 2009 föddes vår första fina dotter, Hailey som valde att komma en månad för tidigt. Hailey 2435 gram "stor" och 46 cm "lång". Föddes med en riktigt sne näsa då hon hade legat med ansiktet mot moderkakan. Haha, jag var inte lite förtvivlad då jag inte visste om hon skulle bli "Normal" om näsan men den rätades till efter knappt en månad av sig självt.
När Hailey började förskolan januari 2011 så sökte jag till skola och kom in. Så medan hon gick i förskolan studerade jag på distans på helfart. Distans, så att jag hade möjligheten att umgås med henne så mycket som möjligt och träna nästan varje dag. Alla kurser har gått galant och jag fick högsta betyg i nästan alla kurser.
Jag blev dock gravid och i ju med det lite skoltrött men kämpade faktiskt på fram till jag var gravid i vecka 35.
2 januari 2012 föddes vår andra vackra tös Caitlyn. 3065 gram och 49 cm och två veckor "för tidigt".

Har nog aldrig känt mig så lycklig som den dagen just för att det var i den stunden jag visste att min familj var komplett! Nu hade jag två barn, som jag alltid velat och jag kände mig helt plötsligt så hel!

Info om mig:
Moster till 3 underbara pojkar, James snart 5 år, Emilio jämngammal med Hailey och Kevin 9 månader.
Kan inte leva utan musik
Häftigt temperament
Shoppingberoende (kläder, väskor, skor, smink)
Älskar att teckna och pyssla
Drömmare
Älskar att träna och utmana mig själv
Är inte en storstadsmänniska :-P
Latinamerikan men enligt vänner väldigt "försvenskad" haha!
Jag är storasyster till Annita, 25 år, Brian 21 år och Christoffer 14 år
Går helst inte utan SMINK... Går jag utan så är jag riktigt sjuk!
Älskar matlagning och lagar helst inte "lättlagad" mat som köttbullar, fiskpinnar osv
Vet inte om jag kommer på något mer just nu men om ni har frågor ställ gärna dom!
Vår bröllopsdag!
Smekmånad på Aruba
Hailey 13 dagar gammal
Familjebild, Hailey nästan ett år gammal
Mina bästa vänner! Dessa tre underbara har jag känt sedan år 1996!
Här var Hailey liten!
Hailey och Caitlyn!
Bjuder på lite gamla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

vilka fina bilder :D

2012-04-26 @ 14:16:19
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

jo men det är bara bra, hur e de själv ? :) tack härlig berättelse !!

2012-04-26 @ 14:52:47
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Marie, Vardagens charm

Ohhh det vart ingen länk på just plagget, nyfiken jag vart =D, vilken det var =D



Ohh så många fina bilder

2012-04-26 @ 15:02:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie, Vardagens charm

Ohh men den påminde ju, var riktigt fin den med, tack för tipset

2012-04-26 @ 15:29:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

tack för din kommentar :D

2012-04-26 @ 15:34:05
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-04-26 @ 17:22:13
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0