......

Dagen har varit jobbig för jag blev riktigt dålig. Började med halsont osv men resulterade i att jag måste fått i mig ngt på restaurangen från dagen innan som inte var okej för mig för wow vad jag inte varit okej! Det var inte lätt att sköta saker och ting idag, allra minst ta hand om barnen till och från när jag mådde som värst. Började bli bättre när jag fick ut allt ur systemet!

Har sovit ett tag, somnade tidigt pga hur jag mått men vaknade nu för att Caitlyn vaknade och nöjde sig inte med bara nappen så jag gick upp och fixade en flaska och på den lilla stunden somnade hon om! Suck! Det värsta är att Jag Vet att hon kommer vakna till snart för jag hörde hur täppt hon är så det är bara att ge det en stund så hon kan fri dig lite mat och näsdroppar... Hon har tack och lov igen till och från börjat sova hela nätterna igen! Jäkla sjukdomar som ska sabba rutiner!! Hon började sova mellan 6-9 timmar på raken redan när hon var 2 månader..

Nä,ska nog vara så "elak" och ta upp henne ändå nu så jag kan få sova snart. För jag är väldigt uttömd på energi!

Bjuder på en bild på när vi myste lite på kvällen.


Kommentarer
Postat av: eRaey - Kläddesigner med 3 egna företag

Hej tjejen! :D



Vad tycker du om bilden jag trixade lite med i photoshop? Du hittar den här: http://eraey.se/2012/april/you-and-me.html#comment



Imorgon kommer det upp en tävling på bloggen med ett underbart somrigt plagg från min ena webbshop, EmelieRaey.se.

Håll utkik :) ( vill du kolla in båda webbshopparna så kan du klicka in på bilderna till höger om headern :))

2012-04-27 @ 01:51:30
URL: http://eraey.se
Postat av: En chic mammas bekännelser

godmorgon, idag är det äntligen sol på himlen, hos er med? :)

2012-04-27 @ 07:58:50
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0