12567

12567 steg är vad jag gick under min promenad på 102 minuter. Hade gått längre men liten ska ha mat och jag är fortafarande lite förkyld tydligen men det som jag hade igår var nog en släng av matförgiftning.
Solen skiner så vackert ute så jag vill bara vara ute hela tiden men jag har saker att göra hemma. Som att tvätta, betala räkningar osv.
En promenad till senare SKA det bli. Vill komma upp till i alla fall 17000 steg idag.

Nu ska jag mysa med min lilla skrutt och sen blir det lunchlåda (jag gör alltid extra mat så jag slipper laga lunch).

Hoppas ni får en bra dag!

Har ni tips på film man kan se ikväll? Mysfredag idag ju ;-)

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

skönt för här är solen på g tillbaka fick ett bakslag nu på morgonen med massa moln och storm typ haha :p underbart :/ not !!



skall ni göra idag ? :) grymt jobbat på promenaden !!

2012-04-27 @ 11:28:13
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0